15/08/2019

Our Interrail Summer in Spain,Portugal&France

So this summer we decided to go an Interrail trip in 3 countries, France, Spain and Portugal. For this we got the Interrail pass, continuous for 22 days that costs 518euros but comes with a good discount from time to time and you can make an outbound and an inbound trip in your country and countless trips during these 22 days. That means, you can take the train as many times as you like during these 22 days. Remember that each time that you book a train, fees apply.
So 22 continuous days pass:
You can use this Interrail Pass whenever you like, during a set period of 22 days. Travel on as many trains as you like, for long and short trips, without worrying about having a limited number of days.
  • Cover lots of ground on a whirlwind trip across Europe.
  • Explore anywhere between 6 to 12 countries. How many depends on how quickly you bounce from city to city.
  • Ideal for a fast-paced 3 week trip.
We started our trip from Bordeaux where we took the train to Hendaya and from Hendaya the train to Bilbao. For the first trip Bordeaux to Hendaya we took the French TGV train and we reserved on the SNCF site before we started our trip, its cost was app. 17€ /person and for the rest of our trip we used the Euskotren which is the train that runs to Basque country and is not covered by the Interrail pass, this cost 6,35€. We also used Euskotren for the day trip to San Sebastian. This train is really cheap so you won’t have a problem, After Bilbao we took the 12hours Intercity train to Vigo,which we had already booked from the interrail site because it needs 2 days to receive the ticket after you book it and since it was the only train from Bilbao to Vigo,we didn’t want to risk losing it or not finding seats.After this train trip, we took the train to Porto, which was free again and we booked it at the station. From Porto to Lisbon and for all the trains inside Portugal, in order to reserve you go to the train station and pay 5€ for each person.From Lisbon, we took the train to Faro and from there the bus to go to Seville.After Seville to Malaga, again with train. Desktop15
Έτσι, αυτό το καλοκαίρι αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ταξίδι Interrail σε 3 χώρες, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Γι 'αυτό πήραμε το Interrail pass, συνεχόμενο για 22 ημέρες που κοστίζει 518ευρώ αλλά το βρίσκεις και με καλή έκπτωση και μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι από και προς τη χώρα σου και αμέτρητα ταξίδια κατά τη διάρκεια αυτών των 22 ημερών. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις το τρένο όσες φορές θες στις 22 αυτές ημέρες. Να θυμάστε ότι κάθε φορά που κάνεις κράτηση θέσης στο τρένο, ισχύουν χρεώσεις.

Επομένως,το πάσο των 22 συνεχόμενων ημερών είναι:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το Pass Interrail όποτε θέλετε, κατά τη διάρκεια μιας καθορισμένης περιόδου 22 ημερών. Ταξιδέψτε σε όσα τρένα θέλετε, για μακρινά και σύντομα ταξίδια, χωρίς να ανησυχείτε για περιορισμένο αριθμό ημερών.
• Δες πολλά μέρη με το τρένο
• Εξερευνήστε 6 έως 12 χώρες. Πόσες, εξαρτάται από το πόσο γρήγορα πας από πόλη σε πόλη.
• Ιδανικό για ένα γρήγορο ταξίδι 3 εβδομάδων.

Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από το Μπορντό όπου πήραμε το τρένο για τη Hendaya και από τη Hendaya, το τρένο για το Μπιλμπάο. Για το πρώτο ταξίδι από το Bordeaux προς τη Hendaya πήραμε το γαλλικό τρένο TGV και κάναμε την κράτηση στο site της SNCF προτού ξεκινήσουμε το ταξίδι μας, το κόστος της ήταν περίπου 17 € / άτομο και για το υπόλοιπο ταξίδι μας χρησιμοποιήσαμε το Euskotren που είναι το τρένο στη χώρα των Βάσκων και δεν καλύπτεται από το Interrail πάσο, και κοστίζει 6,35 €. Χρησιμοποιήσαμε επίσης το Euskotren για το ημερήσιο ταξίδι στο Σαν Σεμπαστιάν. Αυτό το τρένο είναι πραγματικά φθηνό, έτσι δεν θα έχετε πρόβλημα. Μετά το Μπιλμπάο πήραμε το τρένο Intercity διάρκειας 12 ωρών για το Vigo, το οποίο είχαμε ήδη κλείσει από πριν, γιατί χρειάζεται 2 μέρες για να πάρεις το εισιτήριο αφού κάνεις τη κράτηση από το site της Interrail και δεδομένου ότι ήταν το μόνο τρένο από το Μπιλμπάο προς το Βίγκο, δεν θέλαμε να το χάσουμε ή να μην βρούμε θέσεις κόστισε 19,50ευρώ για 3 άτομα. Μετά από αυτό το ταξίδι με το τρένο, πήραμε το τρένο για το Πόρτο, το οποίο ήταν δωρεάν και το κλείσαμε στο σταθμό. Από το Πόρτο προς τη Λισαβόνα και για όλα τα τρένα μέσα στην Πορτογαλία, για να κάνεις κράτηση θέσης πρέπει να πας στο σιδηροδρομικό σταθμό και να πληρώσεις 5 € για κάθε άτομο. Από τη Λισαβόνα πήραμε το τρένο στο Φάρο και από εκεί το λεωφορείο για να πάμε στη Σεβίλλη. Σεβίλλη προς Μάλαγα, και πάλι με τρένο.Desktop16
It was a great experience in general but be prepared that if you want to explore so many cities in just 22 days it will be tiring but it is definitely worth it. We travelled during high season and we didn’t face any major problems but sometimes Spanish and Portuguese train lines are not liable. For example, Spanish train lines had many strikes that fortunately didn’t affect us but other travelers didn’t have the same luck. Also, you may face delay and last-minute changes of the route line, the one we had in Seville-Malaga. So we were supposed to take the train for three hours straight to Malaga and instead, we got the train for an hour, changed to bus for 20 minutes and got in another train for the rest of our route.

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία γενικά, αλλά προετοιμάσου ότι αν θές να εξερευνήσεις τόσες πόλεις σε μόλις 22 ημέρες το ταξίδι θα είναι κουραστικό αλλά αξίζει σίγουρα. Ταξίδευαμε κατά τη διάρκεια της high season και δεν αντιμετωπίσαμε σημαντικά προβλήματα, αλλά μερικές φορές οι ισπανικές και πορτογαλικές γραμμές τρένων δεν είναι πολύ αξιόπιστες. Για παράδειγμα, οι ισπανικές γραμμές τρένων είχαν πολλές απεργίες που ευτυχώς δεν μας επηρέασαν αλλά άλλοι ταξιδιώτες δεν είχαν την ίδια τύχη. Επίσης, ενδέχεται να αντιμετωπίσεις αλλαγές, καθυστερήσεις τελευταίας στιγμής στο δρομολόγιό σου,σαν αυτήν που είχαμε στο τρένο Σεβίλλη-Μάλαγα. Έτσι έπρεπε αντί να πάρουμε το τρένο για τρεις ώρες κατευθείαν προς τη Μάλαγα, πήραμε το τρένο για μια ώρα, αλλάξαμε σε λεωφορείο για 20 λεπτά και πήραμε άλλο τρένο για το υπόλοιπο της διαδρομής μας.

Explore here our schedule:

Saturday 27/07/2019 – Bordeaux
We arrived late at night in Bordeaux, so we only had the next day to explore.Desktop17
Φτάσαμε αργά το βράδυ στο Μπορντό,οπότε είχαμε την επόμενη μέρα για να δούμε τη πόλη.

Sunday 28/07/2019 – Bordeaux
Bordeaux is a small city to explore in just a day. Make sure to click here for the detailed travel guide to Bordeaux.
Το Μπορντό είναι μία μικρή πόλη για να εξερευνήσεις σε μία μέρα.Δες εδώ το τι κάναμε ακριβώς μέσα σε μία μέρα στο Μπορντό.

Monday 29/07/2019 – Bilbao
We started from Bordeaux at 15:02 with TGV and were at Hendaye at 17:35.
We used Euskoten for these trips:
E2: Hendaya – Amara Donostia
18:03 – 18:43
E1: Amara Donostia – Casco Viejo
18:50 – 21:21
Total cost was: 6,50€
Ξεκινήσαμε από το Μπορντό στις 15:02 με το τρένο TGV και ήμασταν στη Hendaye στις 17:35.
Χρησιμοποιήσαμε το τρένο Euskoten για τα παρακάτω ταξίδια:
E2: Hendaya – Amara Donostia
18:03 – 18:43
E1: Amara Donostia – Casco Viejo
18:50 – 21:21
Total cost was: 6,50€

Tuesday 30/07/2019 – Bilbao
We had enough time to explore the beautiful city of Bilbao.
Make sure to click here for the detailed travel guide for all the cities we travelled during this Interrail trip.
Είχαμε αρκετό χρόνο για να εξερευνήσουμε το όμορφο Μπιλμπάο αφού είχαμε 4 διανυκτερεύσεις.
Πάτησε εδώ για το λεπτομερές travel guide για όλες τις πόλεις που επισκεφτήκαμε κατά τη διάρκεια αυτού του Interrail  ταξιδιού.

Wednesday 31/07/2019 – Bilbao / San Sebastian
For this day we took the Euskoten to go to San Sebastian. It takes around 3 hours and costs 6,35€.
Για αυτή τη μέρα πήραμε το Euskotren για το San Sebastian.Κάνει 3 ώρες και κοστίζει 6,35€.Desktop18
Thursday 01/08/2019 – Bilbao / Santander
For our visit to Santander we took the cercanias by Renfe for 3 hours and a half.
Για την επίσκεψή μας στο Σανταντέρ πήραμε τα τρένα cercanias Renfe για 3μιση ώρες.

Friday 02/08/2019 – Vigo
This is the day we took the longest route ever in a train for us. We started with the Intercity at 9:41 and after 1 hour and a half delay, stopped in the middle of nowhere, we arrived at Vigo at 22:30 instead of 21:04. We booked this train before we started our trip because we didn’t want to risk not having a seat and the train be full.
Αυτή τη μέρα πήραμε το πιο πολύωρο τρένο για εμάς.Ξεκινήσαμε με το Intercity στις 09:41 και μετά από καθυστέρηση 1ώρας και μισής σταματημένοι στη μέση του πουθενά,φτάσαμε στο Βίγο στις 22:30 αντί για τις 21:04.Κλείσαμε αυτό το τρένο πριν ξεκινήσουμε το ταξίδι μας,γιατί δεν θέλαμε να ρισκάρουμε να μην έχουμε θέση και το τρένο να είναι γεμάτο.

Saturday 03/08/2019 – Vigo
Day to explore Vigo. Read more here.
Μέρα εξερεύνησης του Βίγο.Διάβασε εδώ.

Sunday 04/08/2019 – Porto
We took the TrenCelta from Vigo to Porto for free,booked at the train station.
We started at 8:58 and arrived at 10:20 because there is difference in time between Spain and Portugal,so we almost had 2 full days in Porto.
Πήραμε το Trencelta από το Βίγο στο Πόρτο δωρεάν και το κλείσαμε στο σταθμό του τρένου.
Ξεκινήσαμε στις 8:58 και φτάσαμε 10:20 γιατί υπάρχει και διαφορά ώρας μεταξύ Ισπανίας και Πορτογαλίας, οπότε είχαμε 2 ολόκληρες μέρες στο Πόρτο.

Μοnday 05/08/2019 – PortoDesktop20
Read more here about what to do in Porto for 48 hours.
Διάβασε εδώ για το τι μπορείς να κάνεις στο Πόρτο για 48 ώρες.

Tuesday 06/08/2019 – Lisbon
Every train reservation in Portugal costs 5€. The train runs from Porto Campana to Lisboa Santa Apollonia. The journey takes 3 hours, we started at 10:45 and arrived at 13:45.
Κάθε κράτηση τρένου στη Πορτογαλία κοστίζει 5ευρώ.Το τρένο φεύγει από το σταθμό Porto Campana και φτάνει στη Lisboa Santa Apollonia και παίρνει 3ώρες για να φτάσεις.

Wednesday 07/08/2019 – Lisbon/Sintra/Cascais
Read here all about Lisbon.Visit to Sintra&Cascais.
Διάβασε εδώ για τη Λισαβόνα.Επίσκεψη και στη Σίντρα και το Κασκάις.Desktop21
Thursday 08/08/2019 – Faro / Seville
We started at 08:23 from a different train station, the one we arrived at, which is almost 30 minutes away from the centre. Lisboa Oriente to Faro at 08:23 was 3 hours. We stayed a couple hours at Faro in order to explore the city and then we took the bus to Seville. Faro’s bus station is a really small one but again a delay in the route. From Faro we started at 14:00 and arrived in Seville/Plaza de Armas at 18:00.

Ξεκινήσαμε στις 08:23 από διαφορετικό σταθμό από αυτόν που φτάσαμε,ο οποίος είναι περίπου 30λεπτά μακριά από το κέντρο.Φύγαμε από το σταθμό Lisboa Oriente για το Φάρο στις 08:23 και ήταν 3 ώρες.Μείναμε μερικές ώρες στο Φάρο για να δούμε για λίγο τη πόλη και από εκεί πήραμε το λεωφορείο για τη Σεβίλλη.Η στάση των λεωφορείων στο Φάρο είναι πολύ μικρή αλλά και πάλι είχαμε μία μικρή καθυστέρηση στο δρομολόγιο.Από το Φάρο ξεκινήσαμε στις 14:00 και φτάσαμε στις 18:00 στη Seville/Plaza de Armas.Desktop22
Friday 09/08/2019 – Seville
Read here for Seville
Διάβασε εδώ για τη Σεβίλλη.

Saturday 10/08/2019 – Malaga
We took the train to Malaga from Seville at 07:40 and arrived in Malaga after 3 hours. This was the worst train journey we had because instead of arriving straight to Malaga or at least make a stop to Cordoba and continue,the train stopped after one hour, we took the bus for 20 mins that we had to wait for in order to take us to another train station in a village and take the 2nd train to go to Malaga.

Πήραμε το τρένο για τη Μάλαγα από τη Σεβίλλη στις 07:40 και φτάσαμε στη Μάλαγα μετά από 3 ώρες. Αυτό ήταν το χειρότερο ταξίδι τρένων που είχαμε γιατί αντί να φτάσουμε κατευθείαν στη Μάλαγα ή τουλάχιστον να σταματήσουμε στην Κόρδοβα και να συνεχίσουμε, το τρένο σταμάτησε μετά από μία ώρα, πήραμε το λεωφορείο για 20 λεπτά ,το οποίο έπρεπε να περιμένουμε, για να μας πάει σε έναν άλλο σιδηροδρομικό σταθμό σε ένα χωριό και να πάρουμε το 2ο τρένο για να πάμε στη Μάλαγα.

Sunday 11/08/2019 – Malaga
Read for Malaga here.
Διάβασε εδώ για τη Μάλαγα

Monday 12/08/2019 – Malaga / Marbella
We did a daytrip to Marbella by bus which has a 50 min journey for 6,65€ one journey. If you travel during high season arrive early enough at the bus station. The queues are really long and the cashiers that work there are either 1 or 2, not enough, so either be early there or prebook online because you can’t buy tickets at a station a day before, just on spot.

Πραγματοποιήσαμε μια ημερήσια εκδρομή στη Μαρμπέγια με λεωφορείο που είναι μία διαδρομή 50 λεπτών και κοστίζει 6,65 € ένα ταξίδι. Εάν ταξιδεύετε κατά τη διάρκεια high season καλό θα είναι να είστε αρκετά νωρίς στο σταθμό των λεωφορείων. Οι ουρές είναι πολύ μεγάλες και τα ταμεία που λειτουργούν εκεί είναι είτε 1 είτε 2, δεν είναι αρκετά,οπότε είτε να είστε εκεί νωρίς είτε κλείστε online καθώς δεν μπορείς να αγοράσεις εισιτήρια στο σταθμό ούτε μια ημέρα πριν.